У сучасних технологіях енергетичного сектору факельні пелетні пальники стали популярним рішенням для опалення та виробництва тепла. Однак, разом з ростом популярності цих пальників, виникають нові виклики, зокрема, проблема зворотної тяги. У цій статті розглянемо сутність цього явища, його можливі причини та методи управління для забезпечення ефективності та безпеки факельного пелетного пальника.

Зворотня тяга: Причини та наслідки

Зворотна тяга в факельному пелетному пальнику може виникнути з різних причин, таких як недостатня тяга в димоході, неправильне регулювання тиску, нестабільний вміст пелет, або низька температура пелет у відсіку подачі. Незалежно від причин, наслідком може бути неправильне горіння пелет, підвищення викидів, або навіть потенційно небезпечні ситуації, такі як витік чадного газу.

Методи управління та запобігання зворотній тязі: 

Моніторинг тяги та температури: Регулярний моніторинг тяги в димоході та температурі в системі подачі пелет може допомогти виявити несправності та запобігти зворотній тязі.  Оглядайте димохід та, за потреби, чистіть його.

Оптимізація системи подачі пелет: Правильне регулювання системи подачі пелет, включаючи правильне завантаження та стабільну температуру, може уникнути зворотної тязі.

Використання датчиків горіння: Встановлення датчиків горіння дозволяє системі вчасно виявляти аномалії та автоматично коригувати параметри для запобігання зворотній тязі.

Професійне обслуговування та інструкції: Регулярне професійне обслуговування пальника та використання відповідних інструкцій для експлуатації може забезпечити оптимальну роботу та запобігти зворотній тязі.

Плавлення гофрованого рукава при несправності механізму зворотньої тяги

 

При несправності механізму зворотньої тяги може розпочатися процес плавлення важливого захисного елементу котла - гофрованого рукава подачі палива, який знаходиться між шнековим пристроєм подачі палива і пелетним пальником. Саме через те, що рукав зроблений із плавкої негорючої гофри відбувається запобігання загорання палива в бункері. Якщо гофра розплавилася, то її можна замінити на гофру діаметром 60мм, гофру діаметром 75мм, гофру діаметром 89мм, та обов'язково усунути причини, за яких виникла несправність зворотньої тяги.

Заключно, зворотна тяга в факельному пелетному пальнику є важливим аспектом, який потребує уваги та професійного підходу. Правильна експлуатація, моніторинг та застосування сучасних технологій можуть значно покращити ефективність та безпеку цих систем, зменшуючи вплив на довкілля та забезпечуючи стабільну роботу усього енергетичного обладнання.